arya2010 canım benimde 25 günlükken Hasta olmuştu grip öksürük bir arada ilaçsız iyileştirmiştim ve doktorada danışmıştım yan etki yapar mı tahriş eder mi diye o da yapabilirsiniz diye onaylamıştı 2 günde iyileşti
Başucuna ortadan ikiye kesilmiş soğan ve soğana karanfil batırın bu havayı solusun sabaha kadar
Zeytinyağına sarımsağı ez karıştır ayak altına masaj yaparak sür üstünede soğanı halka halka kes biraz çok az karabiber at ve ayak tabanlarına koyduktan sonra çorabı üstüne giydir 2 gün yap göreceksin iyileştiğini göğsünede sadece zeytinyağı sür sonucu yaz 🙏Rabbim şifa versin
Bu arada bol bol serum fizyolojik ve aspiratörle tıkalı burnunu aç çünkü bebekler ağızdan nefes almayı bilmedikleri için burnu açık olması çok önemli