Sahraninannesi Kızlar bebeğim 4 aylık oldu kan ilacı olarak ocean microfer aldım ama kac damla vermem lazım.içinden fıs fıs çıkmadı damla aparatı var sadece .
oglumubeklerken Sahraninannesi ben 5.aydan beri 1 ml olarak kullanıyorum doktorumuz o şekilde söylemişti. Ama burda kilo başına 1 damla ve kilo başına 2 damla şeklinde de kullanıldığını duydum. En iyisini doktorunuz söyler.
Ruzgarveannesi1 Sahraninannesi birmuhendisbirpediatrist pınar soydan İnstagram hesabında bütün demir ilaçlarının ne kadar kullanılır hepsi detaylı bir şekilde bir post var bende ordan öğrenmiştim 😊
oglumubeklerken Sahraninannesi damla sayısı olarak bilmiyorum. Zaten damlalık kısmında 0.5 ml yazan bi yer olması gerekiyor. Oraya kafar 2 sefer çekip veriyorum 1 ml ediyor.