Almir__alp Merhaba bebeğim 21 aylık ishali var bir iki gündür bugün yoğunlaştı ve ateşi başladı .. sadece baş bölgesi ateşli 37.5 doktoru sadece peribiyotik önerdi, sizin başınıza geldiyse neler yaptınız?