melike0411 bence ürünü doğru kullanmayanlar memnun kalmıyor. Mastit olabilmesi için göğüsün iyi boşaltılmamış ya da doğru emzirme pozisyomunda olmaması gerekir annenin. Biri önce sağım yapın sonra kalanı emzirin demiş bir anne ama yanlış uygulama. Sütün artması beyne uyarı vermesi için önce emzirilmeli cünkü hiç bi makina bebek kadar iyi çekim yapamaz. Sonra kalanıda indirmek için sağım yapılmalı. İşe yaramayan makine bence yok anlayacağınız :) ben hastane tipi kiraladım süresi dolmak üzere. Şimdi makina alıcam o yüzden mochi iyi gibi duruyor