Biraz gazlı bebek emiyor 1-2 günde bir belki mama veriyorum dün gece acı acı agladı resmen biyeri agrıyor gibi karnı yumusaktı gazını cıkarttı karnı tok bezi temiz atesine baktım 36.5 du calpon verdim cok gecmedem uykusuna daldı gece 2 gibiydi normalde aç değilse uyanmaz o saatte. Bugun de aynı sızlıyor resmen saflık ocagona goturdum gazdandır dedi bogazına baktı sırttan dinledi birseyi yok dedi ama hala devam ediyor burnunu da actım eve gelince ama aglamıhor inliyor, uykusu iyi biraz pışpışlayınca uyanıyor acıkınca uyanuyor bu konuda sorunu yok. Boynu pişik olmus dün gece fark ettik krem sürdük bugun de pudra döktük kızarıklığı geçti ordan da sorun oldugunu sanmıyorum. Bir gündür belki 1.5 kabız gündüz saflık ocagona gitmeden fitil verdim yarım, ishal olarak cıkarttı bundan rahatsızlık duyar mı