Kızım 1 buçuk aylık ilk başlarda ten teması için kucağıma almamı söylediler ama şimdi de kucağımdan uyuyo yatirinca uyaniyor gece uyuyamıyorum gündüz hiç bir iş yapamıyorum. Kucağıma almadığım zaman ağlaması hiç bi şekilde kesilmiyo internette ki neredeyse her yöntemi denedim lütfen deneyimlerinizi benimle paylaşın napcam ben, babasının kucağında bile ağlıyo bana gelince sakinlesiyo