Kutayeda Kızlar merhaba bebeğim bir hafta sonra 2 aylik olacak ama gündüz uykusu yok denecek kadar az aslında uykusu var kucağımda uyuyor beşiğine koyunca uyanıyor yasayan varmı artık ağlayacak duruma geldim
AAhsenn Kutayeda dar bi alandan çıktı ilk 3 ay alışma süreci kucak ister kundak yapmanızı tavsiye ederim beşiğine yatırın etrafına da battaniye dolayın kucak hissiyatı alır uyur