Maco_44 Eğer elinde uygun fiyata verecek olan varsa fotoğraflarını atabilirmi? Kışlık istiyorum. Hatta varsa uyku tulumuda bakabilirim. Bebegim 2 aylık fakat 6 ayda olabilir
Hep_mi_uykusuz Maco_44 Bugun sattim elimdeki uyku tulumunu 30 tlye ama gardrpostan yazin bana elimde bir mont var bakabilirsiniz.she1505
Pinar38 Maco_44 düşünürseniz astronot mont var elimde. Hatta Baska kıyafetler de var 0 3 ay 3 6 ay bedenlerinde. Bende 10 dakika kasar önce post actım satılması için. Sayfama bakabilirsiniz
Pinar38 Maco_44 kızım 2 aylık iken 3 6 ay astronot mont giydiriyodum Ekim 2 dogumlu. Ama tabi mersine göre kalın olabilir ☺️
Maco_44 Pinar38 Evet bizim burası şuan bile kısa kolluyla geziniyor.😁 Kış için dışarda gezmeye çıktıgında kapşonunu geçirip çıkarmak istiyorum ama fiyatlar aşırı pahalı🤦♀️
Pinar38 Maco_44 aslında vardı elimde dediğiniz tarzda bir ürün ama sattım onu. İns bulursunuz istediğinzi ☺️