Masalim1 Bebeğim göğsümü reddidiyor ilkkez anneyim dünden beri bittim ağlamaktan durmuyor göğsümü tutmuyor sagiyom içmiyor biberonla napmak gerek bu durumda lütfen yardımcı olun
mysa2 Masalim1 3. Ayda böyle meme reddi oluyormuş canım sanırım bilenler illaki yazar siz yinede gögsunuzu bol bol vermeye çalışın sabırlı olun
Rozerinn Masalim1 uykudayken emzir canım ben öyle yaptım bizimde emmiyodu ağlıyodu ben uyutuyodum uyku sersemiyken emiyodu dene istersen
PamukPrensesannesii Masalim1 bizde 3.ayda meme reddi yaşadık. 6 gün sürdü canım ,seni çok iyi anlıyorum. Susuzluktan idrar rengi koyulaşmişti bebeğimin ,bende çok ağladım. Biraz sabret geçer 1 hafta sürer atak haftasındaysa
Mavininbiri Masalim1 🤧Göğüste sinirlendiği zaman asla tutmaz göğüs verdikçe daha şiddetleniyor ağlama, uyku olmaz kucaktan inmek istemez biz o şekilde atlattık 1 hafta önce 3. ay atağını
mysa2 Masalim1 ay hiç bilmiyorum ama şu forumun arama kısmına meme reddi yazın belki çıkan sonuclardan faydalanacagınız birşeye denk gelirsiniz
PamukPrensesannesii Masalim1 çoğu kişi gibi uykuda veruyoedum.. Biberon da kabul etmediği için bardağa sağıp ,damlalıkla ağzına sıkıyordum
Mbrre Masalim1 ebe bana sessiz loş sakın Bi ortamda emzir demişti ise yarıyor ben ayakta emziriyorum pusette emziriyorum ısrar etmiyorum daha da ilerlemesin diye istemiyor mu tamam kapat her fırsatta sunuyorum elini mi emiyor deniyorum sürekli sık sık duşta emzirmeyi de öneriyorlar biz iki buçuk aylığz emzikten meme reddi yaşadık böyle oyle aşmaya çalışıyoruz sag plmadi kaşıkla vs vermeyi dene canim