Kediler zaten annelerinden ayrılma ayına geldiği zaman çiş kakayı kuma yapmayı öğrenmiş oluyor içgüdüsel olarakta biliyorlar ve başka yere yapmıyorlar (hastalık, çiftleşme dönemi vs. hariç) . Aşıları 2 ayda bir iç dış parazit aşısı oluyorlar. Karma, kuduz, lösemi vb. ara aşıları oluyor(ben her zaman hepsini yaptırmıyorum) 1 yaşına yakın kısırlaştırmanız gerekiyor çiftleştirmeyecekseniz. Mama olarak yavruysa yavru kedi maması, kısırsa kısır kedi maması kullanmanız gerekiyor ben royal canin kullanıyorum memnunum. Kum kabı, su mama kabı, bir kaç oyuncak, tırmalama tahtası olması gerekiyor. Bu şekilde süreç ilerliyor inşallah alırsınız evde kedi olması çooook güzel 🥰