Acemibiranne17 5 aylık bebeğimde burun tıkanıklığı mevcut. Serum fizyolojik ile nebulizatör kullananlar varmı memnunmusunuz? Gereklimi?
minnaktavsanim Acemibiranne17 sadece burun tikanıklığı için serum fizyolojik yeterli ya ciğerlerinde bisey yoksa lazım değil