Bebeğim 47 günlük. Son 2 3 gündür bezini bazen tam doldurmuyor. Şöyle soyliyim günde 7 8 bez degistiriyosam 1 2 tanesinde yarısına kadar yapmış oluyo bez cizgisinden takip ediyorum. Bu durum normal mi? Sadece anne sütü alıyor. Stres yapmaya başladım doymuyor mu diye. Ama kilo alımı gayet normaldi en son ki kontrol de. Onun dışında farklı hiçbir sorunumuz yok. Kaka yapması falan çok normal.