- ayda rota aşısı olmuştu. 5. Ayda da ikinci dozu yapılacak.
Doktorumuz 5-7-17 aylarda baxero, 7-15te nimerix önerdi. Ona söylemeyi unutmuşum ama beşinci ayda rota olduğunu.
İki aşıyı aynı gün yaptıran var mı? Ağır olur diye korkuyorum. Özellikle menenjit aşıları sıkıntılıymış galiba biraz.