Timbuktu 20 aylık son bir kaç ay içinde başladı sabah biraz belki yiyor öğlen vermesem yemez saat 4 buçuk olmuş yemek yemedi. her çeşit yemek deniyorum , farklı farklı neyi sever diye yok arkadaş ağzına dahi almıyor. Yoğurt seviyor dedim artık onu da yemiyor valla sinirden ağlıcam artık ne yapayım ben daha ?
Marianne Timbuktu doktorumuz çinko şurubu yazdı iştahsızlık için. 2 haftadır veriyorum, köfte yemeye başladı. kızım 2 yaş 3 aylık bu arada. hiç çorba içimiyor. pirinç pilav, arada pirzola, makarna yiyordu, artık onları da yemiyor.
Prensesim-ipek Timbuktu ay aynısı benimde 20 aylık o kadar yoruldum ki zsten istahsizdi ama son iki aydır hepten kötü sevdiği şeyi de yemiyor sıvı şeyleri yemek istemiyor katıyida tam olarak doyacak kadar yemiyor tüm gün aç durduğunu bile biliyorum sinirden ağlıyorum bazen🤧
Olric11 Timbuktu 25 aylık Bugün hüngür hüngür ağladım halen de ağlıyorum. Bu zamana kadar ısrar etmedim Gönlüne bıraktım geri tepki olmasın diye ama kilo geriliği aldı başını gitti Vitaminler ilaçlarla olacak sey değil Peynir yumurta sebze et yemeyen çoçuk olurmu 😞 çikolata görse öhhh dondurma görse öhhh artık yararlı gıda almasını bıraktım Evet diyorum zarar ne varsa ye oğlum kızırtmamı ye makarnamı ye çikolatamı ye yeterki ye oğlum 😞artık tükentim ve psikolojik olarak yerle birim aynı dönem yiğenim var köfteleri üçer beşer götürüyor makarnayı elleriyle bir oturuşta koca tabağı bitiriyo. Üstelik yazık yengem doğru dürüst ilgilenemiyor bile. Acaba çokmu üstüne düştüm sakındım ilgilendim tv açmadım aslaa ama yarından sonra açıcam yiyecekse yapıcam çok doluyum çokkkk
Bernaesen1 Timbuktu ya okurken tek olmadığımızı gördüm. Aynı sorunlar bizde de var. Ben en son götürdüm doktora diyetisyenle görüştürdü bizi asla yemesi için zorlamamam gerektiğini birkaç kaşık yese bile ona yeteceğini söyledi hep. Ben ekstra olarak kakaolu bebek iştah açıcı var onu kullandım tabi ağlayarak her seferinde ama iştahını açtı gibi en azından az da olsa yiyor şuan
Timbuktu Artık olumlu olumsuz her yolu denedim ama yok sabrım kalmadı. Eşime söyledim randevu alalım kan değerlerine bakılsın diye 🥺 cok yoruldum
Mavis34 Timbuktu aynı durumu ek gıdaya başladığımızdan beri yaşıyorum herşeyi denedim çözüm bulamadım malesef
Nursemommy Timbuktu ek gıdaya başladığımızdan beri aynı durum bir çok post açtım bununla ilgili ama çözüm yok dün bütün kan tahlillerine bakıldı çok şükür maşallah hiç birinde sıkıntı yok doktorumuz bir kaç takviye edici önerdi möllers hyper ımmun44 belki açılır iştahı dedi belki yani ☺️ Bir de şunu söyledi iştahsızlık genetik olabilir ( eşim ve tüm sülalesi bu şekildeymiş) ama dedi kimi çocuk çok iştahlı olur ama yinede kilo almaz kimisi çok az yer ama yediği yarar kızım 14 buçuk aylık 9 buçuk kilo ortalamanın bir tık altında kilosu ama sağlıklı yapacak bir şey yok şu an için dedi. çok çok az yiyor ya da hiç yemiyor emiyor bir de bu haline bile şükrediyorum bu kadar iştahsızlığa
Timbuktu Mavis34 doktora götürdünüz mü peki bizim sadece son aylarda böyle oldu ve ne yapsam faydasız ben doktora götürmeyi düşünüyorum
Mavis34 Timbuktu evet 8.ayda gittik kan degerleribasiri düşüktü tedavi oldu düzeldi ama iştahca hic birşey degismedi
Timbuktu Marianne aynı durumdayız düzelecek inşallah 😂 bugün iki öğün yaptı akşam sadece tencereden kabak yedi 🤦🏼♀️ Sabah ta kahvaltı o kadar
Timbuktu Olric11 tv ile yiyorsa acın benim ki öyle de yemiyor. Bence üstüne düşmekten oluyor kendi haline bırakınca yiyor mesela benimki hayatta ben kaşıkla verince yemez kendi yer. Yerse 😊 cuma doktora gitçez bakalım ne dicek
Nursemommy Olric11 ben de bugün ilk defa telefondan video açtım yeseydi hep öyle yedirecektim tükendim çünkü artık ama öyle bile yemedi ya üstüne düşmeyip acıksın diye beklediğim günler de oldu sinirlenip ama nafile acıkmıyor açlık hissi yok
Olric11 Timbuktu tv suana kadar açmadım elim gitmiyor. Ben 6 aylıkken başladım ısrar etmemeye güzel anne asla ısrar etmedim teklif ettim reddetti bu böyle gitti. 25. Ayında 2 yaşında ve artık bu red durumları benim sinir sistemimi çok bozdu. Her hangi bir sağlık sorunu yok ruhsal ama bu yemek olayını aslaa aslaaa sevmiyor yazın denizde kumda parkta oyun yerlerinde aklınıza nereye gelirse teklif ettim yok. Görüyorum çoçukları ellerinde yiyecek nasıl güzel yiyolar benim oğlum 😞
Olric11 Nursemommy elim gitmiyor tv acmaya ama bu böyle giderse psikolojik sorun yaşayacağım bir türlü sevmiyor yemeği
Timbuktu Nursemommy sabah kahvaltısını yapıyor mu ? Bence bu döneme özel bir durum 2 yaş ile ilgili olabilir mi
Timbuktu Olric11 genetik heralde benim eşim hiç yemek yemiyormuş şimdi dünyaları yer 90 kilo 🙈 ben şimdi videolara falan bakıyorum ne yapmak lazım diye..
sselda Benim kızımda 25 aylık 16 aydan sonra kaşık sürmedi ağzına sabah haşlanmış yumurta nasıl yerdi bitiriridi şimdi patates kızartması kanat pirinç pilavı oda canı isterse kefir mama