Merhabalar anneler bebeğim 7 aylik hep bir uyku problemi vardı uykuya zor dalardi ama uyurdu artık öyle değil en azından en 4. Ay uyku gerilmesinden sonra gündüzleri çok az uyur oldu yarım saat sonra uyanıyor uykusunu alamadığım için mutsuz kalkıyor mızmız oluyor artık gerçekten kaldıramıyorum iyice sinirlerim bozulmaya başladı gece uykusuna önceden yattı mı uzun süre kalkmazdi şimdi öyle değil 1 saat içinde muhakkak uyanıyor tekrar uykusu açılmadan uyutuyorum bu durum bize mi özgü yaşayan var ki tecrübe eden artık h.sonu eşim doktora gidelim dedi o derece