merve5561 gastroenterolojiye yönlendirdiler bizi gittik. 6 ayda bir düzenli bakılıp takip ediyoruz. İniyor çıkıyor. İlaç kullanımı, aşırı kas çalışmasından dahi etkilenebilen değerler bunlar. Somut bir sorun yoksa, gelişiminde sıkıntı yoksa takibe bırakacaktır.