Kızlar selam bebeğim bugün 40 günlük oldu. Son 2 haftadır sabah 7de güne başlıyo akşam 7ye kadar uyumuyo. Akşam 7de yatıncada sabah 7ye kadar 2-3 kere uyanıyo ama emip hemen geri uyuyo. Ben sabahtan akşama her yolu deniyorum ayakta sallama, beşikte sallama, kucakta pışpış, yatarak emzirme, çarşafta sallama hiç birisiyle uyutamadım. Gün içinde 2 kez 40ar dakika beşikte uyuyo bide 5er 10ar dakikada memede uyuyo o kadar. Bu arada uyumuyo ama bağırma, ağlama yok sadece kucakta gezmek etrafı izlemek istiyo. Yetişkinler gibi uyku düzeni kurdu kendine resmen gündüz hep uyanık. Bu kadar uykusuzluk normal mi? Doktora götürmeli miyim?