Cumartesi günü emzirirken birden ısırdı bende refleks olarak çektim kendimi iyice sıkıştı ucu kaç gündür sızlıyodu zor emziriyodum bugün sabah iltihap toplamış resmen delik oluşmuş ısırdığı yer emziremiyorum çok sancı oluyo doktor antibiyotik hap verdi başınıza geldi mi başka ne iyi gelir acaba