Deryadgm Selam güzel anneler♥️Hem yazın hem kışın doğum yapan annelerden fikir almak istiyorum.Sizce yazın mı yoksa kışın mı doğum yapmak daha kolay ve nedenleri.
tombikdonerkankasiiskender Deryadgm ilk oğlum mart doğumlu ikinci oğlum ekim doğumlu, bence bahara denk gelmesi çok güzel ilk bir ay zaten evden kolay kolay çıkılmıyo sonrasında önünüz yaz olunca çıkmak daha kolay oluyo kışın cesaret edemiyo insan üşütür hastalanır diye
mysa2 Deryadgm 2 doğumum da agustosda oldu son aylarda hamilelikte sıcak biraz zorluyor onun harici gerisi bence daha kolay kısa kadar bebek toparlanmış kendine gelmiş olıyor bi sonraki yazada yürümüş oluyor bir yükü kalmıyor yani 😊
Ozlem2904 Deryadgm ben kışın yaptım bence çok güzel çünkü oda ısısını bi kere ayarlayabiliyosun yazın pişik olur diye çok korkarım ben. Bide sezeryan doğum sonrası çok terliyodum ben 15gun sürdü yazın dusunemiykrjm
Deletedmom_22 Deryadgm ocak ayı, kışın doğum yaptım kötü yanları hiç yoktu benim için. Çünkü Kışın doğduğuna rağmen her gün dışarı çıkardık hiç evde oturmazdık halen de öyleyiz 😁bebekken dışarda uyumayı severdi arbasında uyurdu mışıl mışıl. Yaz gelince ise 5,6aylık olmuştu 😇
Mom098 Ozlem2904 ya kesinlikle çok doğru. Ben Eylül ortasında sezaryen oldum. İyi ki yazın doğurmadim dedim. Dümdüz yatıyordum terliyordum. Afakanlar basıyordu zaten. E bebekle emzir yapış yapışsin ayyy 😂 hele yazın olsa düşünemiyorum artık. Gerçekten ev ısısını ayarlıyorum kafam rahat usumuyor. Dışarıda çıkmıyorum evde mis gibi sıcak sıcak oturuyoruz 😂
halamidagakaldirmislar 1 doğum yaptım, ocak ayında doğurdum bence mükemmel, lohusalıkta aşırı terleme yaşıyor insan ocak ayında evde şort atlet gezerdim ağustos sıcağını düşünemiyorum, yine gebe kalsam kışın doğurmak isterim
Acemimom1 halamidagakaldirmislar Ağustos ayinda doğum yapan bana yelek patik giydiren kaynanam şok agjshsjs
Beraninannesii Deryadgm Oğlum Haziran 11 doğumlu bil bol dışarıda geçirdik vaktimizi aman üşürmü edermi derdi yoktu 😇
Newmom58 Ben haziranda doğum yaptım berbattı oğlum kolikti yazın sıcağında göğüslerim yana yana yapışık gezdik şimdi ise hava soğuk tam bebeğim hareketlendi götü başını sarmaktan yere bırakamıyorum gazını rahat çıkaramıyor kıyafet giymek istemiyor giydirmezsem üşütüm hafta boyunca ağlıyor karın ağrısından yazın doğurmak iğrenç bence
Lunaluu Deryadgm yazın hamilelik zorluyor bence en iyisi baharda doğum yapmak. Çocuk biraz büyüyene kadar yaz gelir rahatlıkla gezersiniz.
Mlk026 Ağustosta doğurdum hamileliğimin son ayşarı çok zor geçti yaz başı da doğurmak istemezdim küçük bebekle tatile gitmekte zor oluyor en iyisi mart nisan
elek01 Deryadgm ben ocakta dogum yaptim soguk olduhu icin hic disari cikamadim brnce kisin dogum ypmak kotu
Suleakblt Deryadgm ağustosta doğum yaptım 1 ay kadar çok sıcak oldu ama ondan sonrası kolay yaza kadar kendini toplamış hatta yürüyo olur belkide
Deletedmom_41 Deryadgm Subat doğumlu oğlum bence çok güzel dönemdi yine düşünsem yine kış olsun isterim toparlanma zamanımiz ilkbahara denk geldi yazın bolca gezdik falan.
Birdunyabircennetannesi Deryadgm Yazın doğdu oğlum Haziran doğumlu çok rahatti 1 aydan sonra kısa kollu falan giydirdim sürekli dışarı çıktık hava çok güzeldi çünkü. Kışın heralde zordur hiç dışarı çıkamama bir süre tabi bir de sürekli üşür mü acaba derdi oluyordur heralde ama hamilelik çok zorladı son ayları yaza gelmesi
Koalina Deryadgm Bence her ikisinin de avantajları var. Kışın doğum yaptım hemde en sert zamanında hastaneye gitmekte çok zorlandık evde bunalıma girdim dışarı çıkıp hava alamadım. En azından şöyle bi sonbahar gibi olsa eve tıkılıp bunalıma girmezdim. Yazın dezavantajı ise çok sıcak bi yerdeysen lohusalığın zor geçer, birde ilk zamanlar bebeğe alışma süreci kendin toplanma derken özgür olamıyorsun millet tatil yaparken görüp insan bence bunalıma girer iki kat.
Pol34 Deryadgm en güzeli baharda doğum yapmak, yazın üşüttü derdi vs olmuyor tek sıkıntı bulunduğunuz bölgede sivrisinek olması. Kışın üşüdü mü, üşüttü mü, kalın giydirdim terler mi derdi oluyor gelen giden oluyor sevmek istiyor grip salgını falan çok oluyor.
2205 Deryadgm Mayıs ta doğum yaptım çok iyiydi 13 günlükten sonra da hep dışarı çıkardım. Doğum değilde yazın hamilelik zor kardeşimden biliyorum sıcaklarda tansiyonu fırlardı yatamazdı kalkamazdı
Sheker06 Deryadgm bana göre kışın, kızım eylülde doğdu hamileliğin son ayları sıcağa denk gelince delirmek üzereydim. Sıcağı sevmeyen bi insanım 😑
Nesrincente Deryadgm oğlum kısın dogdu kızım ise yazın acıkcası hamileliğin son aylarının yaz ayına denk gelmesi cok zorlayıcı ciddi anlamda baya zor yani