Zumrakarakiz 3 4 tane bez markası değiştirdik ama hep pişik yaptı ne kullanacağım şaştım resmen püre baby diye bez gördüm kullanan var mı acaba kalitesi falan nasıl sızdırma pişik yapıyor mu acaba bu arada 20 günlük olduk bugün