55 günlük bebeğim var ne yazık ki ablam sayesinde dizde sallanmaya alıştı doğduğu günden beri . Ve artık çok belim ağrımaya başladı 😣 bırakmak istiyorum ama nasıl yapıcam bilmiyorum . Kesinlikle istediğim bişey değildi ama lafımı ablam bile olsa geçiremedim ve sonunda alıştı bebeğim . Uykusu geldiği zaman ortalığı yıkıyor dizime aldığım zaman uyuyor 😭 siz salladıysanız nasıl bıraktınız ? Büyüdüğü zaman daha çok zorlancam ağırlaşacak çünkü 😣 ve hiç bi yere gidemiyorum hep yanımda yastık minder mi taşıcam kafayı yicem artık 😣