Mrymfhmi Merhaba kızlar oğlum 3 aylık oldu bugün . Sürekli kala yapıyor günde 5 defa kaka yapıyor sizce normal mi ?
Mineltoygar Mrymfhmi sadece anne sütü alıyorsa sulu olması da normal 4 kere yapması da normal cnm, içine sinmiyorsa doktoruna sor ya da gaita tahlili yaptır için rahatlar