renginkayaa daha ek gıdaya bile geçmeyen bebeğe içi şeker, koruyucu dolu bebe bisküvisini vermemenizi tavsiye ederim. Ek gıdaya geçtikten sonrada kekini kurabiyesini kendiniz yapın elma suyuyla tatlandırarak. Hazır konsantre elma suyu satılıyor trendyolda. Instagramda da bir sürü ek gıda tarifi var ordan bakabilirsiniz. Kızım 14 aylık paketli hiçbir gıda vermedim en az 2 yaşına kadar vermeyi düşünmüyorum kekini kurabiyesini hep ben yaparım ya da organik bir kaç markanın atıştırmalıklarından alırım. Sizde öyle ilerlerseniz bağırsak, hazımsızlık, kabızlık, mide sorunları yaşamaz bebeğiniz. İlerideki hayatı için ilk 2-3 yıl nasıl beslendiği önemliymiş. Hiçbir yararı olmayan cicibebeyi vererek ilerde kalp, şeker, tansiyon hastalıklarına davetiye çıkarırsınız. Naçizane tavsiyem.