Merhaba☺️ benim cildimle ilgili bir derdim var 🥲sivilcem yok çok şükür eskisi gibi nadir çıkıyor cildim yağlı yani alnım ve çenem yagli yanaklarım cok degil ama kuru da degil. Ve gerçekten her yaz yanıyorum artik suratımdaki gunes lekelerinden suratıma kırmızılık işledi cikmiyor🥲 gunes kremi kullanmiyordum neyime guveniyorsam😂yani daha once bir kez almistm suratımda beyaz leke gini durdu daha kullanmadim. Ama artik duzenli guzel bir gunes kremi kullanmak istiyorum yagli cildime ozel ve leke giderici gunes kremi onerir misiniz? Bir de bu suratimdaki lekelerden nasil kurtulabilidim sadece gunes lekesi yok çünkü ve cidden artık takıntı yaptım ve gozeneklerimi de takinti yaptim bunlar icin ne oneririsiniz ☺️