1 yaşlarında yaşadık bizde gece terörünü aniden uyanıp dakikalarca bağıra bağıra ağlardı yaklaşık 1 ay kadar sürdü. Sarılıp ben burdayım annecim ağlama yanındayım kelimelerini sayısız kere tekrarlardım. Redderdi sarılmayı ama mecburen sakinleşmesini beklemek ve desteklemek zorundaydım. Şimdi 19 aylık ve hala geceleri uyanıp anneeee diye bağırıp ağladığı günler oluyor yine aynı şekilde çok yumuşak bi ses tonuyla sarılıp burdayım yanındayım diyerek sakinleştirmeye çalışıyorum. Allah yardımcın olsun