Kızlar yeni 1 yaşına gircek bebeğim var korunduğumuz halde hamile kalmışım dün geceden beri çok kötüyüm ilk test yaptım direk çift çizgi çıktı inanamadım bidaha yaptım yine aynısı. Asla beklemediğim ve istemediğim bi gebelik oldu benim için psikolojim dünden beri çok kötü başına gelen varmı ne gibi bi yol izlediniz zorluklaro kolaylıkları nedir çok kötüyüm hiç iyi değilim lütfen yardım edin?