BalBadem3 Eylul05 Burda okumuştum kullananları bende aldım ama henüz kullanmadım Sıcak suya 2 3 kaşık atıp kıyafetleri koyup bekletiyorlarmış 1 gece🙂
Beno Eylul05 ben kullandım bebeğim ilk doğduğunda açıkçası pek bı etkisini görmedim ya suanki aklım plsa onu alacağıma leke çıkarıcı alirdim
busesue Ben kullanıyorum inatçı lekelerde bile çok etkili kaynar suya bastiriyorym ne kadar kirli varsa ölçüsüz göz kararı döküyorum her lekenin arasına az bişey sonra kaynar suda bi gun beklet at makineye beyazlar 90 renkliler 60 mis misss 🤌🤌🤌
busesue Eylul05 o senin düşüncen trikolari 60 da yikamam sadece ben zaten bebek kıyafeti icin yazdim he ayrıca kendimiz için de kullaniyoruz