Duygimo 1 hafta önce farkettim üst dudak diş etine yapışık gibi . Doktor kontrolümüz var diye çok araştırma gereği duymamıştım fakat bugün internetten dudak bağı olabileceğini farkettim. Görseller çok benziyor bizdeki görüntüye. Buna benzer sıkıntısı olanlar var mı ?
Duygimo Yaşadığım tüm sıkıntılar emme problemi , gaz problemi, huzursuzluk vs çoğu dudak bağı sıkıntıları arasında yer alıyor.