İyi günler hanımlar. Kızımın elinde ve ayağında çıkan kabarcıklar hakkında daha önce post açmıştım buradaki arkadaşların yönlendirmesiyle gideceğimiz branşı belirleyip gittik. Çocuk sağlığı bölümü dermatolojiye yönlendirdi elinden biyopsi aldırmamızı istediler. Sonuçlar için dermatoloji bölümünden randevu almamızı söylediler. Sonuçlarımız çıkmış mesaj geldi fakat ne 182′den nede MHRS uygulamasından randevu bulamadım aynı bölüme. Başka bir hastanede baktırabiliyor muyuz bu sonuçlara acaba bilgisi olan yardımcı olabilir mi?