İki ay önce kızım ateş öksürük burun akıntısıyla hasta oldu sonra oğluma 1 yasında,sonra da bana geçti. Kızım anaokuluna gidiyor ordan geliyor deniliyor ama bilmiyorum artık. Tam iyileştik derken yine başladı birbirimize geçiyor sürekli iyi olma süremiz en fazla 5-6 gün sürekli tekrarlıyor hiçbir şey geçirmiyor. Öksürük böyle balgamlı burun akıntısıda sarı sarı. Aynı durumda olan var mı geçtiyse nasıl geçti?