Birprensesannesiii3850 troit hastası olabilirsinz tsh ve t4 değerlerinz nedr bilmiyorum ama bn 4 yıldır haşimoto troit hastasıyım 4 yıldır ilaç kullanıcam haşimoto demek iltihaplı demek iltihabın tedavisi olmadığı içn zamanla troiti bitiriyor ve bn ömür boyu ilaç kullanmak zorundayım evet canım sıkılıyor bu duruma ama yinede halime hamdolsun Rabbım dermnsz dert vermesin bnm ati tpo en son 1 2 yıl once feln bakıldı 140 çıkmıştı çok yüksekti. Oyle korkmanıza gerk yok tsh değerinize bakılmadıysa ilk aşamada ona bakacak doktor ve gerekrse usg incelemesi de yapacak ne tür troit hastalığı olduğunu incelemek için. Hormon bozukluğu oluyor düzenli kontrol ve ilaç dozu ayarlaması yapılıyor içmediğinz takdirde değerler bozulur buda bize rahatszlık verir. Kalp çarpıntısı, nefes darlığı, duygusal değişklk! Ellerde titreme, öfke sinir halsizlk vs
vs. Geçmiş olsun..