Oğlum 14 aylık 2-3 gün önce bacaklarında ve yüzünde biraz biraz küçük kırmızı kabarcıklar oluştu bugün doktora götürdük alerji olabileceğini söyledi babaannesi ve dedesi 2 gün arka arkaya kinder süt dilimi yedirmiş ben yokken😬 alışık olmadığı için dokundu sanırım doktorda ondan olabileceğini söyledi zaditen damla verdi burda çok görüştüm zaditeni alerji damlası mı oluyor? Birde uyku yapıyor diyenler vardı doğru mu?