birmelekannesi0 dün akşam calpol verdim ve atesi iyice yukseldi. Surup dibe yakındı ve açalı tam 1 ay olmuştu 37,8 di verdiğimde 1 saat sonra 39,8 e yukseldi 2 bucuk saat sonra düşmeye başladı 39 a düştü bir daha 1 ayı geceni vermeyecegım az kaldı bitsin diye devam ediyordum ama düşmeye başlayınca bu sefer tekrar ilaç saatine yaklaştıgı için geri cıkmaya başladı 39 lara. çok zorlandık kızım 3 yasında kreşe gidiyor. Beta pozitif Agır veya cok yuksek ates dönemlerinde 1 ayı geçmiş ates düşürücülerle zaman kaybı oluyor cocuk perişan oldu Birde sunu söyleyim biz pembe calpolden turuncuya geçtik. Turuncu 16 kilo üstünde kullanım başlıyor. Pembe iki ölçek veriyorduk. Kilosuna göre ölçüyü mutlaka doktora sorun 15 kiloya tek ölçek calpol yetmiyor