Busrakcc Bebeğim 5 aylık grip oldu. Dün doktora götürdüm ventolin şurup verdi. Burun akıntısı yeşil ve hırıltısı var. Gecesinde ateşlendi. Hala hafif ateşi var. Tekrar doktora mı gitmeliyim geçer mi? Bebeğiniz grip olduğunda siz ne yaptınız?