Bebeğim 3 aylık oluyor yarın. Normalde gündüz 40 dakikada bir uyanır. Gürültü duyunca uyanır. Ve uyutmak için kucakta salınarak gezmem gerekir. 2-3 gündür sabah 10’dan sonra emiyor gazı çıkıp uyuyor. Hem de birkaç saat. Yani en az 1.5 saat. Bu böyle saat 16.00-17.00’ye dek sürüyor. Sonra biraz vakit geçiriyor. Akşam da 9-10 gibi uyuyor genel olarak ama biraz gezinerek. Bir de ara ara öksürüp hapşırıyor ama burun akıntısı ile ateş yok. Bebeğim hasta mı yoksa notmali mi bu?