Kızım 28 aylık 3 ay önce tuvalet eğitimi verdim çok çabuk öğrendi diyebilirim . Gel gelelim çişim var demiyor benim sürekli onu gözleyip anlayıp götürmem lazım . Eğer gözümden kaçtıysa muhakkak biraz ıslatıp ondan sonra çişim geldi diyor . Kafayı yiyeceğim artık bu nasıl iş 🤦🏻♀️ Var mı böyle bir sorun yaşayan ne yapmam lazım ? Konuştum, kızdım, ödüllendirdim , cezalandırdım her şeyi yaptım ama yok yani . Bu arada kakası gelince onu söylüyor hemen, onda sıkıntı yok . Ama çişi ne yapacağım asla bilmiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️