Gul-ipekada 2,5 aylıktı kahkahalar atıyordu, bizimle konuşuyordu resmen. Görümcemin oğlu 3,5 aylık gülmeyi daha bilmiyor. Gülmüyor agulamıyor. Bu bizimkinin gelişiminin ilerde ya da görümceminkinin geride olduğunu göstermiyor. Baktığınız zaman görümcemin bebeği benim 7 aylık oğlumdan daha büyük duruyor 😄 yani gelişimsel bi sıkıntı yoktur merak etmeyin