eylulmeselesi Kızlar merhaba ıkı aydır adet olamadım olacak gıbı gelıyor ama olamadım tarlusal aldım evzwneden kullansam zararı olur mu
Eysar eylulmeselesi bende iki aydır olmadım aldım içtim önce kan testi ve iki kez idrar testi yaptım bu sürede birşey de çıkmadı ama ilaç icmeme rağmen hala olmadım
Tuba_engn Hamile olmadığınızdan emin misini? Kendi kararınız ile mi başladınız? Hamile olma ihtimaliniz olabilir mi?
eylulmeselesi Tuba_engn emınım ıkı aydır olmadım cok kez test yaptım kendım aldım eczaneden olabılmek ıcın
eylulmeselesi Eysar ay bende olmadım cıldırmak uzereyım bu ayda olmazsam uc ay olacak sız nefen olmadınız
Eysar eylulmeselesi bir tablet bitene kadar kullandım Dr önerisi ile ama aradan 20 gün geçti nerdeyse hala yok
eylulmeselesi Eysar ben doktora gıtmedım agustos ayında gıtmıstım kıst mıyom falan yoktu ama bı daha gıtmedım bende eczaneden tarlusal aldım doktorunuz ne dedı nıye olmuyor muşunuz
Eysar eylulmeselesi tableti kılan gel dedi firstiolmadi çocuklar biz hasta olduk antibiyotik aldım ona bağladım çok ilaç içince ay içinde gecikmede oluyor bende bilemedim ama giderim Perşembe günü şuanda sancı oluyor ama hastalanamiyorum
eylulmeselesi Eysar ay bende antıbıyorık aldım bırde lustral antıdepresan kullanıyorum valla korkuyorum off bende olamadım