mrveefe12 Şu an hastanedeyiz gözlem altında ilaç falan taktılar kızlar başına gelen var mı korkuyorum
Pastaneusuluislakkek mrveefe12 hastanedeyseniz birşey olmaz Allah’ın izniyle🙏🏻 Yapabileceğiniz en doğru şeyi yapmışsınız zaten. En korktuğum şeyler bunlar Allah kimsenin başına vermesin. Çok geçmiş olsun 💐
oykumoms Bnm kardeşimde bi kutu bebek asprini yemişti midesi yıkanmıştı birşey olmamıştı ama annemi sorumlu tutup karakola götürüp sorguya çekmişlerdi.. hastanedeymişsiniz zaten Allah’ın izniyle bi şey olmaz çok geçmiş olsun