busra37 Kızım 6ay 2günlük bugün ilk dişimizi gördük, dün gece çok huysuzdu bakalım bundan sonraki günler bizi ne bekliyor ama çok mutluyum 😊
Dunyamsensn2008 busra37 Hayırlı olsun darısı diğerlerine 🤗bizde 6 ay 2 günlüğüz bizimde çok huzursuz miz miz ateşi çıkıp ama diş yok henüz
Dunyamsensn2008 busra37 Hayırlı olsun darısı diğerlerine 🤗bizde 6 ay 2 günlüğüz bizimde çok huzursuz miz miz ateşi çıkıp ama diş yok henüz
Aycannnn Hayırlı uğurlu olsun canm😊 diş çıkartmadan önce ne gibi hareketleri veya huysuzluklari vardı bebişin
busra37 Aycannnn sağol canım, benim kızım genellikle mız mızdı o yüzden anlamadım ama şöyle değişiklikler oldu. Gece uyanmaları artttı gündüz uykusu sıforlanfı nerdeyse bide birden bi yerini koparırmış gibi ağlamaya başladı
busra37 Dunyamsensn2008 main 😌sizinde hayırlısıyla çıkar inşaAllah, bizim ateş bişey yok şuanlık çok şükür
Aycannnn busra37 0 benim kızımda eli hep ağzında kulağını çok kaşıyo bu gün baktım resmen kanatmış yara olmuş bunlar o diş belirtisi
Babe busra37 Yok canim ates bizde de simdilik.Gecen hafta ishal oldu usutmustur diye dusundum 2 3 gun kadar surmustu demekki diştenmis.Ucu gorunuyor haftasonuna kadar iyice belirginlesir sanirim😊😊