Merhaba arkadaşlar 3.5 ay oldu doğum yapalı saçlarımda inanılmaz dökülme var.Avuç avuç dökülüyor.Kel kalıcam diye korkuyorum resmen.
Doğum sonrası saç dökülmesi yaşadınız mı ? Yaşadıysanız ne kadar süre sonra başladı ve nasıl geçti. Şampuan, takviye, yağ ve ya kapsül ne kulandınız belirtirseniz çok sevinirim.