Sevgili anneler bebeğim 2. Ayı bitirdi ilk ayında çok fazla gaz sancısı çekiyordu ıkınıyordu sürekli bende ona yardımcı olmak için bacaklarında gaz masajı yapıyordum ancak farkında olmadan biraz fazla güç uygulamışım ve bacağında morluk oluştu daha doğrusu kızarıklık yaklaşık 2 3 haftadır geçmiyor daha doğrusu bazen kayboluyor bazen geri geliyor doktora gittik ve haliyle doktor kızdı bana geçer dedi moralim çok bozuk böyle bişey başına gelen var mı bana yardımcı olabilecek. her gördüğümde kahroluyorum kendime çok kızıyorum ağlıyorum süreskli gördükçe ama bile isteye yaparmıyım hiç bebeğimin canını yakarmıyım hiç bile isteye 🥹