Gecen pazartesi korunmayi biraktik kizlar artik bi bebek istiyoruz. Ama sadece pazartesi günü oldu ilişkimiz.
Adetime 3 gün kaldı.
Dunde kan tahlili verdim öylesine degerlerime baktirmak için. Beta hcg 1.2 cikti. Gebelik olur mu.
10 gunde yukselir mi ki yada gebelik olur mu.
Ay aklim karisti vallahi. Istiyordum bekliyordum oysa gebelik
Bu arada sık idrar kasık ağrısı baş ağrım var keske bunlar gebelik belirtisi olsa pufffff