joyfulmom Göğüslerim büyük diye mi tam çekmiyor yoksa ben mi yanlış yapıyorum elimle sağım yapınca süt var pompa ile yapınca yok 🙄 kullanan var mı bunu
hayalperest__ joyfulmom ben kullandım yanlarından sıkıştırıyorum hava almasın diye sonra hıc çekmemeye başladı bıraktım
Mferideb joyfulmom bir kere denedim denediğim gibi köşede kutusunda duruyor 😒 mochinin manuelini kullanıyorum suan ve baby plusun elektriklisini
Mavi_mom joyfulmom ben kullanıyorum gece 60 cc sağdım biraz hava alıyor çok mükemmel değil ama iş görür Bebek emdikten sonra kullanmamı tavsiye ederim süt kanallarını uyarması açısından ve kahverengi bölgelere biraz masaj ilk önce süt gelmeyecektir 3 5 çekmeye gelir
joyfulmom hayalperest__ elimle yarım saatte 80cc çıkarıyorum pompa ile 30 anca çıkıyor saçma bir şekilde
hayalperest__ joyfulmom ala alla tuhaf 🧐 ben el ile hiç beceremıyorum bir kere fışkırıyor sonra elimden koluma akıyor 😂
yaseminsahin14 Lansinoh kullanıyordum ve memnundum. Göğüs ün büyüklüğüne göre başlığının ebatları var diye biliyorum Bi bakın isterseniz
joyfulmom yaseminsahin14 ona da bakayım bi teşekkür ederim yada emzirmeyi bırakacağım yakında bebeğim altı aylık ama meme reddi yaşıyorum ve aşamadik yoruldum fazlasıyla
joyfulmom hayalperest__ YouTube da elle sağım videosu var orada bakarak yaptım bende az kaldı bırakacağım zaten sağmayi da emzirmeyi de zaten meme reddi yaşıyorum emmiyor da
yaseminsahin14 joyfulmom kucağınızda gezdirerek emzirmeyi denediniz mi? Ara ara benimki de kafasını geriye atıyor emerken ayakta iki dönüyorum devam ediyor
hayalperest__ joyfulmom bende kriz geçirdim 4 ay uğraştım hep zorla emzirdim baktım olmuyor o da bende yıprandık makıne aldım hıc degılse anne sütü alıyor arada
joyfulmom hayalperest__ ilk altı ay aldı alacağını sonrası için çok fazla zorlamak istemiyorum böyle zorlaya zorlaya olacağına bırakırım 😔
joyfulmom guldennnn sütüm var ama yoruldum bende 😔 tekrar memeye dönmesi için biraz daha cabalayacagim