Merhaba. 1 ay 11 günlük bebeğim var ve 10.günden beri mama destekli besleniyor çok kilo kaybettiği için. Önce emiyor sonra mama veriyorum. Fakat göğsüm çok geç mi doluyor anlamıyorum bebeğim çoğu zaman emmeye başlıyor 2-3 çekişten sonra ağlıyor. Göğsüm doluyken böyle bir problemimiz yok gayet güzel emiyor. Ama göğsüm yumuşakken çığlık çığlığayız. Sütümü de artırmak için her şeyi denediğimi düşünüyorum (düzenli sağım yapma, emzirme çayları, tahin vs vs). Aynı durumu yaşamış veya tavsiye verebilecek olan var mı?