Mslakn Kızlar once kendım tartılıyorum sonra bebegımı alıyorum bu sekılde tam 10 kg çıkıyor ama tartıya otutturunca 9800 cıkıyor hangıdı dogru bılemedım 🙈😜
kahvesever93 Mslakn Bende yapmıştım doğru gibi , sonra doktora gittik tahmin ettiğimizin biraz daha üstünde cıkmıstı
Gulsum_coskun Mslakn canım benim oğlum kendi tarrınmak istememişti ağlamıştı çocuk doktorumuzda öyle ölçtü bence doğru doktor bile öyle ölçtürdü eksisi artısı oldu mu bilmiyorum ama kendi kafasında😂