Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 10 aylık akşam uyumadan bir iki saat önce kaşık maması yedirirsem daha iyi uyuyor geceleri. Fakat sorun şu ki kaşık maması kabız yapıyor. Elmalı yulaflı olanı tercih ediyorum ama yine de oluyor. Bir tavsiyeniz var mı acaba, sizler kullanıyor musunuz?