Kızlar bebeğim 6 aylıkken en az 1 ay gece 10-15 kere kalktı sonunda iki dişi çıktı tamam dedim kurtulduk biraz bir hafta geceleri uyudu( uyudu dediğim 3-4 kere kalktı emmeye) şu an 7 aylık yine 10-15 gündür sürekli uyanıyor ama bu sefer çok ama çok fazla yani gerçekten uyumuyoruz 9 da yatıyor 9.30da ağlıyor emziriyorum yatıyor 10da ağlıyor meme veriyorum ağlıyor pış pış yapıyorum böyle böyle sürekli ağlıyor internette diş belirtisi 7 gün olur diyo biz resmen bir ay çekiyoruz artık uykuyu unuttum normal mi bu kadar?