Selam kızlar tecrübelerinize ihtiyacım var. Dün bebeğimin ateşi vardı 39,9 oldu hastaneye gittik serum verdi ateş hemen düştü. Kan ve idrar tahlili verdik sonuçlar temiz çıktı yüksek ihtimal ile üşütmüştür dedi doktor.
Bugün ateşi yok ama keyifsiz üç kerede öksürdü ne yapabilirim tekrar ateşi çıkar mı 😞😞