Slt01 İşe dönüş tarihinizi tam olarak nasıl öğrendiniz? E devlette yazıyor mu? Ücretli iznim bitmek üzere, ücretsiz izin de kullanacağım işyerim beni bilgilendirmedi dönüş tarihi olarak, sizlerde nasıl işledi süreç?
acimavi Slt01 120 günü hesaplamıştım ben ne zamana denk geldiğini. Eğer çalıştığınız yerin muhasebesini biliyorsanız orayla görüşebilirsiniz, sgk evrağında yazıyor olabilir
Nereleregidem Slt01 doğum sonrası raporunuz e devletinizde vardır. Orda işbaşı tarihi yazmasi lazım. Baktınız mı oraya? Ücretsiz izin için de zaten isyerinizle konuşmanız gerekiyor
Mukaddertoklu Slt01 Yasak ücretli üzün gün sayısı 112 dir. Haftasonları da sayılmaktadır. E devlette, 4A/4B işgöremexlik ödeneği bölümü gibi bir başlık vardı. Orada ücretli izin bitiş tarihi yazıyo.
Slt01 acimavi maalesef muhasebeyi bilmiyorum iş yerini aradım, ulaşamadım. E devlette yazıyordur belki ya da başka bir evrakta yazıyordur umuduyla buraya sorayım dedim. Teşekkür ederim cevabınız için🌺
Slt01 Nereleregidem evet ama raporda ücretli izin bitiş tarihi yazmıyor. Ücretsiz izne başlıcam ama dediğim gibi işyerim bilgilendirmedi bende ulaşamadım 😕